Scheisse

Inatt invaderade tyskarna mitt rum!!
 Tva stycken var dom!
Ja, jag har aldrig i hela mitt langa liv hort tva snarka sa hogt som dom tva! Och tillsammans var dom olidliga att
lyssna pa! Sa till sist gav jag upp, nar jag rullade ur sangen sa vasnades jag lite extra mkt sa dom skulle vakna som hamnd, men nej, inget vidare bra resultat eftersom dom bara snarkade vidare. Helt omojliga att vacka!
Jaja, nog klagat over dom, dom gjorde ju faktiskt sa jag fick se soluppgangen har i Byron Bay nu sista dagen innan vi aker vidare! Det var fint ;o)

SKa lagga upp lite bilder hade jag tankt, far bli nar jag kommit till Surfers P.
Sa Ni far vanta lite till!

Ha det fint dar hemma!


Kommentarer
Postat av: Tina

Åh ja, du fick se mer än soluppgången:P

2009-05-16 @ 11:19:42
URL: http://turners.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad!:

Du heter?:
Lat? Klicka här så blir du ihågkommen!?

E-postadress: (Bara lugn, det blir hemligstämplat...)

Har du egen blogg att dela med dig av?:

Skriv inga elakheter nu ;o):

Trackback
RSS 2.0