Nimbin!

Sadar, da har man varit i Byron Bay i ngr dagar!
Var tidigare i Nimbin, en riktigt intressant upplevelse med deras hippiekultur!
Det ar bara en sak som ar viktig for dom som bor i Nimbin, deras marijuna!
Det ar det enda dom sysslar med, och sa mkt grejjor dom har till det. Alltsa verktyg, en hel uppsjo av tillbehor i form av olika verktyg for att dom ska kunna rulla sina "jointar"
Aia, det ar deras bekymmer ;o)
Det var en annan rolig sak med, dom verkade valdigt smarta allihop, nar dom satt dar skyhoga pa sitt marijuna och spelade shack i flera timmar! Svart att forklara, man far aka dit helt enkelt.

Nu har Erik och jag slagit oss samman igen! Skont!
Sa vad vi har sysslat med dom senaste dagarna ar val i princip att ligga vid stranden och spana in surfartjejer ;o)
Det ar har gott om!

Nu ska jag se om jag kan fa liv i den dar Erik, jag borjar bli hungrig ;o)

Ha det fint dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra ifrån dej.Hur var födelsedagen igår?

Jag fick sms från Jacke o Viktor dom gratttade dig.

(Dom har inte dit nya tel.nr)Vi hörs. Ha det gott i solen.

Kram mamma

2009-05-14 @ 06:51:34
Postat av: Mamma

Har du också levt hippieliv? Jag tänker på ditt hår, det börjar väl att bli långt.

Kram

2009-05-14 @ 10:53:18
Postat av: maja

grattis i efter skott

2009-05-16 @ 16:14:56

Skriv en rad så blir jag glad!:

Du heter?:
Lat? Klicka här så blir du ihågkommen!?

E-postadress: (Bara lugn, det blir hemligstämplat...)

Har du egen blogg att dela med dig av?:

Skriv inga elakheter nu ;o):

Trackback
RSS 2.0