Ute i friskluften!

Jopp, da var man ute i friheten igen, kanns som att det har blivit en hel del kallare i luften under min vecka pa sjukhuset!
Men det ar skont!!

Sa den kommande veckan ar vi fast i Hervey Bay, jag ska pa en hel del undersokningar osv..

Dom pa hostelet ar sa snalla, jag far bo gratis har sa lange, sa nu har erik och jag ett tvamanna rum ihop!
 (Erik jobbar har pa hostelet, sa han jobbar sakert ihop min del av boendet, hihi)

Tack alla dar hemma for er omtanke, ni ar guld varda!!

Hors snart igen forhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor hälsar till dej o Erik, hon undrar vad det blir för gott....

Kram.

2009-06-12 @ 09:09:13
Postat av: Tina

Oj, ett tvåmannarum, bättre än att dela med dina mysiga gubbar på sjukan=)

2009-06-12 @ 15:36:35
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Eva o Bengt

Skönt du är tillbaka, kanon att ni fått ett 2-mannarum. Ha det nu riktigt bra och hoppas ni får ett trevligt bio-besök.

2009-06-14 @ 07:34:59
Postat av: Caroline

Skönt att du är "ute i det fira" igen. Önskar dig allt gott och hoppas allt går bra med dej.

2009-06-14 @ 15:14:04
URL: http://consonance.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad!:

Du heter?:
Lat? Klicka här så blir du ihågkommen!?

E-postadress: (Bara lugn, det blir hemligstämplat...)

Har du egen blogg att dela med dig av?:

Skriv inga elakheter nu ;o):

Trackback
RSS 2.0