Masterkockarna!

Idag har det varit mer nytta an noje!
Vi har bytt hostel, solat, storhandlat mat, tvattat alla vara klader och lagat en riktigt fin middag!
Enligt oss iaf!
Alla andra blev valdans nyfikna och kom fram och fragade oss om vad det var for ngt vi tillagade!
Nyfikna i en strut!
Vi vet dock inte riktigt vad det var for kott vi kopte, funderingar gar at att det var kanguru, haha!
Gott iaf!


Var lilla kottbutik!



Ganska trakig blogg nar ni bara far se en massa bilder pa vad vi ater! Jag hoppas att jag snart kan dela med mig av bilder nar jag hoppar bungyjump och sadana grejor istallet ;o)

Nu ska jag snart lasa godnattsaga for Erik eftersom han ska upp tidigt i morgon och jobba!
Jag ska ta en svang pa stan!

Ha det fint dar hemma!
Over and ut ;o)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser riktigt gott ut är det din tallrik med salladen?! Jag har riktigt söndags längtan efter dig. Var rädd om dig. Kram Mamsen.

2009-04-26 @ 20:22:01
Postat av: Anonym

Från när har du börjat att stryka kallingarna?

2009-04-26 @ 21:27:37
Postat av: Johan

Vem har skvallrat om det?!

2009-04-27 @ 05:10:07
URL: http://freelance.blogg.se/
Postat av: Mamma

Insider information (felstavat)

2009-04-27 @ 06:54:24

Skriv en rad så blir jag glad!:

Du heter?:
Lat? Klicka här så blir du ihågkommen!?

E-postadress: (Bara lugn, det blir hemligstämplat...)

Har du egen blogg att dela med dig av?:

Skriv inga elakheter nu ;o):

Trackback
RSS 2.0