Chocolate

Jaaoo!

Inte mkt nytt som har hant, mer an att jag mer eller mindre har bestamt mig for att lamna Sydney.
Och det ser ut till att bli ensam ocksa!
Hur ska lilla jag klara mig i stora Australien ensam?? ;o)
Sa som det ser ut nu blir det buss till Byron Bay, helst innan helgen!
Trakigt att skiljas fran Erik, men vi kan ju alltid motas upp igen nar vi kanner for det!

Och doktorer ger jag inte mkt for om jag aldrig har berattat det forut, alla ar precis likadana.
Ett folkslag for sig sjalva ;o)
Tur jag inte utbildat mig till det iaf, aven om jag mkt val skulle kunna oppna egen klinik. jag har ju erfarenhet for det. Och jag vet vad man ska saga, for dom sager likadant allihop!
Haha, nej, nog klagat pa dom sma stackarna!

Och sa far vi sanda en tanke till Tina och Josse!
Dom "stackarna" ska ju snart hem, och njuta av den svenska sommaren!
(Jattesynd om dom)
Hihi!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du träffar säkert någon du kan hänga på under resan!

Om du ska till Cairns så ta chensen att ta dykarcert vid stora Barriär revet! Det är en upplevelse!

Var rädd om dig!

2009-04-28 @ 17:00:23
Postat av: Mamma.

Det låter spännande. Åt vilket håll ligger Byron Bay. Du hittar säkert någon du kan ha följe med.Hälsa Erik.

Kram Mamma

2009-04-28 @ 21:25:34
Postat av: Mamma.

Oj, vad glad jag blev när du ringde.

Kram mamma

2009-04-29 @ 06:55:53
Postat av: Mamma.

Tjejerna på banken undrade hur ni har det.

Reijo hälsar så gott.

Kram.

2009-04-29 @ 11:58:34
Postat av: Stackare nr 1

Jag ska tanka pa er tva som missar den svenska sommaren varenda morgon nar jag ligger och snoozar (for att ga till skitjobbet) Hihi..

2009-04-30 @ 11:08:02
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det e sa synd om oss! Deprimerande och forjavla tragiskt ar vad det ar!

2009-04-30 @ 11:17:54

Skriv en rad så blir jag glad!:

Du heter?:
Lat? Klicka här så blir du ihågkommen!?

E-postadress: (Bara lugn, det blir hemligstämplat...)

Har du egen blogg att dela med dig av?:

Skriv inga elakheter nu ;o):

Trackback
RSS 2.0