Chinatown!

Da borjar dagen lida mot sitt slut har i Sydney!
Jag har bara solat, sovit och varit pa Medical Centre i Chinatown idag.
Doktorer ar "roliga"! Alla verkar vara likadana! Denna lilla kinesdoktorn ville rontga mig, gora en massa undersokningar mm medans jag forsokte forklara att allt jag ville ha var lite smartlindrande tabletter, som var starkare an vanliga Ibumetin!
Inga problem enligt honom, men vad far jag!? Jo, Voltaren.. Jag kan likabra ata lite Tick Tack godis ;o)
Men jag ska dit i morgon igen eftersom han inte gav sig med sina undersokningar, far saga da att dom inte hjalper!
Jag skulle gora ngt som kallades Black Test i morgon, later lite skrammande ;o)

Jag far nog byta mitt tilltalsnamn till Karl ocksa. Eftersom dom alltid gar pa det forsta namnet pa ens ID.
Annars far jag bara en massa problem och far forklara en massa saker har jag markt! ("Svenskar ar konstiga som har flera namn, och anvander det andra namnet av tre namn till tilltalsnamn!")

Aia, det ser ut som det bar av uppat kusten snart!! Jag vill till Cairns, fast det ar ju jattelangt dit!
Blir lite mer bestamt i morgon tror jag.
Dar blir det antagligen Black Marlin fiske, bungyjump, forsranning mm. mm...!!
(Och lite jobb kanske)

Ha det fin fint dar hemma i varsolen!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag gillar Alfred;)

2009-04-27 @ 12:25:39
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Syster

MM vad god mat! Carins som stad är inget speciellt men den är utposten till många äventyr! Och så ligger det vid kusten (-: Men ska ni flyga upp dit eller resa från Sydney och norr upp C med buss så finns det massa fina stälen att besöka. Vi startade i Carins och slutade i Sydney på vår resa. KRAM

2009-04-27 @ 18:47:41
Postat av: maja

när kommer du hem? jag saknar dig du kommer väll hem till min födelse dag?kramar maja

2009-04-27 @ 19:54:58
Postat av: Pappa

Black Marlin efter Black Test verkar helt ok.

Varför inte byta första namn till Black Karl?

2009-04-27 @ 22:27:37

Skriv en rad så blir jag glad!:

Du heter?:
Lat? Klicka här så blir du ihågkommen!?

E-postadress: (Bara lugn, det blir hemligstämplat...)

Har du egen blogg att dela med dig av?:

Skriv inga elakheter nu ;o):

Trackback
RSS 2.0